no-img
فروشگاه معماری آرچ استور

مطالعات کامل دانشکده معماری | رساله دانشکده معماری | فروشگاه معماری آرچ استور


فروشگاه معماری آرچ استور
مطالب ویژه
ads
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
مطالعات کامل دانشکده معماری | رساله دانشکده معماری
doc
دی ۲۲, ۱۳۹۶
13.2 مگابایت
133 صفحه
۱۴,۰۰۰ تومان
۱۴,۰۰۰ تومان – خرید

مطالعات کامل دانشکده معماری | رساله دانشکده معماری


مطالعات کامل دانشکده معماری
مقدمه
اگر محیط آموزشی بخواهد زمینه ای ثمربخش برای نسل آینده باشد، محیط و ساختمان هایش می بایست خلاقه باشند، نه تقلید شده. محیطی محرک برای آزاد کردن اندیشه و بیان خلاقه، به همان اندازه روش تدریس دارای اهمیت است. بدین لحاظ، قدرت و توان در خلق ساختمان هایی که برای تمرکز رشد فرهنگی افراد مناسب اند، مستقیماً به طراحی فضاهای هدایت کننده به فعالیت فکری مربوط می شود. مواردی نظیر روشنایی و نورپردازی، انتخاب رنگ، ارتباط مناطق گوناگون، خلق حیاط های داخلی یا مناطق محوطه سازی شده و جز آن، برای به دست دادن نتیجه نهایی معماری‌ای که گشاده دست بودن با کاربرانش را هدف قرار می دهد، از جمله جنبه های اساسی کار هستند.
لویی دوران : یکی از معمارانی که به فضا در معماری توجهی ویژه کرد، او در سال ۱۸۰۰ میلادی معماری را چنین تعریف کرد : معماری هنر ترکیب فضاست به نحوی که در تمام ساختمان های عمومی و خصوصی قابل تحقق باشد. هدف اصلی دوران از این تعریف، نظریه پردازی در زمینه ی موضوع های طراحی برای آموزش معماری بود که آن ها را در کتاب معروفش به نام «دقت و تأکیدی بر درس های معماری» نشان می دهد. عنصرهای معماری که دوران از آن ها نام می برد عبارتند از : دیوارها، ستون ها و طاق ها و با این عناصر به دسته بندی و تحلیل آثار معماری دوره های مختلف می پردازد.


مطالعات کامل دانشکده معماری | رساله دانشکده معماری

شامل : رساله به همراه منابع

 

۱۴,۰۰۰ تومان – خرید


رساله معماری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده……………………………………………………………………………………………………………………الف
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….ب
فصل اول : کلیات پژوهش………………………………………………………………………………….۱
۱-۱بیان پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..۲
۱-۲بدنه پژوهش………………………………………………………………………………………………………….۳
۱-۳نتیجه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۴
۱- ۴ بیان اهداف طرح…………………………………………………………………………………………………..۴
۱-۴-۱ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………. ۴
۱-۴-۲ اهداف جزئی…………………………………………………………………………………………………….۴
فصل دوم : روش تحقیق در معماری………………………………………………………………..۶
۲-۱ تحقیق در رشته معماری چه معنایی دارد…………………………………………………………………… ۷
۲-۲ ضرورت تحقیق در معماری …………………………………………………………………………………….۹
۲-۳ تعریف واژه های روش شناختی ، راهبرد ها و تدابیر……………………………………………………..۹
فصل سوم : مبانی نظری…………………………………………………………………………………….۱۲
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….۱۳
۳-۱ تایخچهْ مدارس و دانشگاهها…………………………………………………………………………………..۱۴
۳-۲ نگرش به هنر……………………………………………………………………………………………………….۱۵
۳-۲-۱ فعالیت هنر…………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۳-۲-۲ طبقه بندی هنر از دیدگاه نیوتن…………………………………………………………………………..۱۷
۳-۲-۳ طبقه بندی هنر از دیدگاه هگل بر اساس سبک………………………………………………………۱۷
۳-۲-۴ انواع هنر از لحاظ شکل……………………………………………………………………………………۱۷
۳-۲-۵ انواع هنر از لحاظ محتوا……………………………………………………………………………………۱۷
عنوان صفحه
۳-۲-۶ انواع هنر از لحاظ کاربرد………………………………………………………………………………….۱۷
۳-۲-۷ انواع هنر از لحاظ بستر اجتماعی………………………………………………………………………….۱۸
۳-۳ فضاهای آموزشی…………………………………………………………………………………………………۱۸
۳-۳-۱ کلاس ها………………………………………………………………………………………………………..۱۸
۳-۳-۲ استانداردهای طراحی گالری ها…………………………………………………………………………..۲۱
۳-۳-۳ تعریف استانداردها……………………………………………………………………………………………۲۲
۳-۳-۴طرح وتنظیم کلی…………………………………………………………………………………………….. ۲۲
۳-۴ استانداردها و ضوابط طراحی فضای سبز…………………………………………………………………..۲۲
۳-۵ استانداردها و ضوابط طراحی فضاهای اداری……………………………………………………………..۲۳
۳- ۶سرانه ها……………………………………………………………………………………………………………..۲۴
۳-۷ استاندارد و ضوابط طراحی قسمت فرهنگی…………………………………………………………….. ۲۴
۳-۷-۱ راهروهای سالن نمایش…………………………………………………………………………………….۲۵
۳-۷-۱-۱ مشخصات عمومی………………………………………………………………………………………. ۲۵
۳-۷-۱-۲ ورودی ها و خروجی های سالن اجتماعات……………………………………………………. ۲۶
۳-۷-۲ سالن سخنرانی و درس و تئاتر…………………………………………………………………………….۲۸
۳-۷-۳ شکل اساسی سالن……………………………………………………………………………………………۲۸
۳-۷-۴ سالن سخنرانی و تدریس……………………………………………………………………………………۳۰
۳-۷-۴-۱ انواع جای نشستن……………………………………………………………………………………….. ۳۰
۳-۷-۴-۲ کنفرانس، تدریس………………………………………………………………………………………..۳۱
۳-۷-۵ استودیو طراحی……………………………………………………………………………………………….۳۲
۳-۷-۶ استودیوهای هنرهای زیبا و ظریف……………………………………………………………………….۳۲
۳-۸ کارگاه ها…………………………………………………………………………………………………………..۳۳
۳-۹ انباری ها………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۳-۱۰ استودیوهای رسم فنی و غیر فنی……………………………………………………………………………۳۵
عنوان صفحه
۳-۱۱ کتابخانه……………………………………………………………………………………………………………۳۷
۳-۱۱-۱ کتب مرجع……………………………………………………………………………………………………۳۷
۳-۱۱-۲ وسایل………………………………………………………………………………………………………….۳۷
۳-۱۱-۳ واحد های قفسه کتاب…………………………………………………………………………………….۳۷
۳-۱۱-۴ قفسه ها………………………………………………………………………………………………………..۳۸
۳-۱۱-۵ خواندن و مطالعه…………………………………………………………………………………………….۴۱
۳-۱۲ وسایل بهداشتی………………………………………………………………………………………………….۴۳
۳-۱۳ نمایشگاه…………………………………………………………………………………………………………..۴۴
۳-۱۴ نوررسانی………………………………………………………………………………………………………….۴۴
۳-۱۵ فضاهای ورزشی………………………………………………………………………………………………..۴۴
۳-۱۶ انباری………………………………………………………………………………………………………………۴۵
فصل چهارم : شرایط اقلیمی و انتخاب سایت………………………………………………۴۶
۴-۱ شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان قم……………………………………………………………………….. ۴۷
۴-۱-۱ جغرافیای استان قم……………………………………………………………………………………………۴۷
۴-۱-۲ طول و عرض جغرافیایی استان…………………………………………………………………………….۴۸
۴-۱-۳ وضعیت اجتماعی استان…………………………………………………………………………………….۴۸
۴-۱-۳-۱ جمعیت………………………………………………………………………………………………………۴۸
۴-۱-۳-۲ مهاجرت…………………………………………………………………………………………………….۵۰
۴-۱-۳-۳ پیشینه تاریخی……………………………………………………………………………………………..۵۰
۴-۱-۴ وضعیت طبیعی استان………………………………………………………………………………………..۵۱
۴-۱-۵ ارتفاعات استان……………………………………………………………………………………………….۵۱
۴-۱-۵- ۱نواحی کوهستانی…………………………………………………………………………………………۵۱
۴-۱-۵-۳ دشتها…………………………………………………………………………………………………………۵۱
عنوان صفحه
۴-۱-۶ تأثیر عرض جغرافیایی بر اقلیم استان…………………………………………………………………….۵۲
۴-۱-۶-۱ منابع آب…………………………………………………………………………………………………….۵۲
۴-۱-۶-۲ توده های هوا و سیستم های هواشناسی……………………………………………………………..۵۲
۴-۱-۶-۳ پوشش گیاهی……………………………………………………………………………………………..۵۲
۴-۱-۷ زلزله در استان قم……………………………………………………………………………………………..۵۳
۴-۱-۷ کلیات اقلیم استان…………………………………………………………………………………………….۵۳
۴-۱-۷-۱ موقعیت خورشید………………………………………………………………………………………….۵۴
۴-۱-۷-۲ شیب………………………………………………………………………………………………………….۵۶
۴-۱-۷-۳ ارتفاع………………………………………………………………………………………………………. ۵۶
۴-۱-۷- ۴ دما…………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۴-۱-۷-۵ باران………………………………………………………………………………………………………….۵۸
۴-۱-۷-۶ رطوبت نسبی……………………………………………………………………………………………….۶۰
۴-۱-۷-۷ باد……………………………………………………………………………………………………………..۶۰
۴-۱-۸ ویژگی های سر پناه در اقلیم گرم و خشک…………………………………………………………..۶۲
۴-۱-۹ فرم و پلان………………………………………………………………………………………………………۶۲
۴-۱-۱۰ فضا های خارجی………………………………………………………………………………………….. ۶۳
۴-۱-۱۱ بازشو ها……………………………………………………………………………………………………….۶۳
۴-۱-۱۲ دیگر شاخص های اقلیمی و طراحی…………………………………………………………………..۶۳
۴-۲ معرفی سایت……………………………………………………………………………………………………….۶۵
۴-۳ نمونه ها و بررسی کارهای مشابه……………………………………………………………………………..۷۰
۴-۳-۱ دانشکده هنر های زیبا……………………………………………………………………………………….۷۰
۴-۳-۲ دبیرستان دیاموند رنچ ……………………………………………………………………………………….۷۳
۴-۳-۳ دانشگاه کیس وسترن ریزرو……………………………………………………………………………….۷۵
فصل پنجم : برنامه فیزیکی طرح……………………………………………………………………..۷۷
عنوان صفحه
۵-۱ برنامه فیزیکی پروژه……………………………………………………………………………………………..۷۸
۵-۱-۱ رشته ها و مقاطع تحصیلی…………………………………………………………………………………..۷۸
۵-۱-۲ جمعیت ورودی سالانه………………………………………………………………………………………۷۸
۵-۱-۳ فضاهای مورد نیاز برای دروس نظری…………………………………………………………………..۷۹
۵-۲ گروه معماری……………………………………………………………………………………………………..۸۰
۵-۲-۱ کارگاه شناخت مواد و مصالح…………………………………………………………………………… ۸۱
۵-۲-۲ کارگاه نجاری…………………………………………………………………………………………………۸۱
۵-۲-۳ کارگاه ماکت سازی……………………………………………………………………………………….. ۸۱
۵-۳ گروه هنرهای تجسمی…………………………………………………………………………………………..۸۲
۵-۳-۱ رشته طراحی صنعتی……………………………………………………………………………………….. ۸۲
۵-۳-۲ رشته ارتباط تصویری………………………………………………………………………………………..۸۳
۵-۳-۳ کارگاه چاپ سیلک……………………………………………………………………………………….. ۸۳
۵-۳-۴ کارگاه چاپ دستی (حکاکی)………………………………………………………………………….. ۸۳
۵-۳-۵ کارگاه باتیک (چاپ روی پارچه)…………………………………………………………………….. ۸۴
۵-۴ رشته عکاسی………………………………………………………………………………………………………۸۴
۵-۴-۱ لابراتوار عکاسی رنگی……………………………………………………………………………………..۸۴
۵-۴-۲ لابراتوار عکاسی سیاه و سفید……………………………………………………………………………..۸۴
۵-۴-۳ کارگاه عکاسی………………………………………………………………………………………………. ۸۵
۵-۵ رشته مجسمه سازی…………………………………………………………………………………………….. ۸۵
۵-۵-۱ کارگاه مجسمه سازی……………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۵-۲ کارگاه سفال سازی………………………………………………………………………………………….۸۵
۵-۵-۳ کارگاه قالب سازی…………………………………………………………………………………………. ۸۶
۵-۵-۴ کارگاه ریخته گری………………………………………………………………………………………….۸۶
۵-۶ گروه موسیقی……………………………………………………………………………………………………. ۸۶
عنوان صفحه
۵-۶-۱ استودیوی صدای مستأصل……………………………………………………………………………….. ۸۷
۵-۷ گروه هنرهای نمایشی……………………………………………………………………………………………۸۷
۵-۷-۱ آتلیه های بازیگری و کارگردانی……………………………………………………………………… ۸۷
۵-۷-۲ سالن تمرین بازیگری………………………………………………………………………………………. ۸۷
۵-۷-۳ گرایش کارگردانی…………………………………………………………………………………………. ۸۸
۵-۷-۴ کارگاه دکور…………………………………………………………………………………………………. ۸۸
۵-۷-۵ گرایش نمایش عروسکی…………………………………………………………………………………. ۸۸
۵-۸ تعیین ظرفیت تعداد و سطح فضاهای کمک آموزشی………………………………………………… ۸۸
۵-۸-۱ کتابخانه………………………………………………………………………………………………………… ۸۸
۵-۸-۲ مجموع مواد کتابخانه………………………………………………………………………………………..۸۹
۵-۸-۳ نحوۀ سازماندهی مواد……………………………………………………………………………………….۸۹
۵-۸-۴ سالن قرائت عمومی………………………………………………………………………………………… ۸۹
۵-۸-۵ سالن قرائت مرجع…………………………………………………………………………………………… ۹۰
۵-۸-۶ سالن مجلات…………………………………………………………………………………………………. ۹۰
۵-۸-۷ سالن اسناد و مدارک (پروژه ها)………………………………………………………………………. ۹۰
۵-۸-۸ سالن میکرو فیلم ها………………………………………………………………………………………….۹۰
۵-۸-۹ واحد خدمات اداری…………………………………………………………………………………………۹۰
۵-۹ نکات عمده در طراحی کلاسهای درس دانشگاه………………………………………………………..۹۲
۵-۹-۱ سکوی جلویی کلاس……………………………………………………………………………………….۹۳
۵-۹-۲ سیستم های نمایش فیلم……………………………………………………………………………………..۹۳
۵-۹-۳ جای نشستن و دامنهْ دید…………………………………………………………………………………….۹۳
۵-۹-۴ تسهیلات برای گروه های بزرگ…………………………………………………………………………۹۴
۵-۱۰ سالن اجتماعات……………………………………………………………………………………………….. ۹۵
۵-۱۰-۱ رعایت نکات زیر برای سالن چند منظوره ضروری است………………………………………..۹۵
عنوان صفحه
۵-۱۱ نمایشگاه…………………………………………………………………………………………………………..۹۶
۵-۱۲ مرکز کامپیوتر…………………………………………………………………………………………………. ۹۶
۵-۱۳ پیشنهادات مشخص برای مرکز انفورماتیک…………………………………………………………… ۹۶
۵-۱۴ فضاهای اداری………………………………………………………………………………………………….۹۷
۵-۱۵ نمازخانه…………………………………………………………………………………………………………..۹۷
۵-۱۶ فضاهای کمک آموزشی مربوطهْ هر یک از گروه ها………………………………………………..۹۸
۵-۱۷ نهار خوری……………………………………………………………………………………………………….۹۸
۵-۱۸ فضای ورزشی……………………………………………………………………………………………………۹۹
۵-۱۹ کادر عملی مورد نیاز…………………………………………………………………………………………..۹۹
۵-۱۹-۱ کادر اداری و خدماتی مورد نیاز……………………………………………………………………..۱۰۰
۵-۲۰ فضاهای ورودی……………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۵- ۲۱ پارکینگ………………………………………………………………………………………………………۱۰۰
۵-۲۲ ویژگی های فنی طرح……………………………………………………………………………………….۱۰۱
۵-۲۲-۱ بررسی سیستم های مختلف سازه ای………………………………………………………………..۱۰۱
۵-۲۲-۱-۱ سازه………………………………………………………………………………………………………۱۰۱
۵-۲۲-۱-۲ درز انبساط………………………………………………………………………………………………۱۰۱
۵-۲۲-۱-۳ سقف کاذب……………………………………………………………………………………………۱۰۲
۵-۲۲-۱-۴ عایق کاری……………………………………………………………………………………………..۱۰۲
۵-۲۲-۲ موتور خانه………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
۵-۲۲-۲-۱ تاسیسات…………………………………………………………………………………………………۱۰۳
۵-۲۲-۲-۲ فن کوئل سقفی………………………………………………………………………………………..۱۰۳
۵-۲۲-۳ مصالح پیشنهادی………………………………………………………………………………………….۱۰۴
۵-۲۲-۳-۱ دیوار و سقف پیش ساخته………………………………………………………………………….۱۰۴
۵-۲۲-۳-۱-۱ استانداردهای رعایت شده در این نوع پانل ها……………………………………………۱۰۴
عنوان صفحه
۵-۲۲-۳-۱-۲ خصوصیات این نوع پانل………………………………………………………………………۱۰۵
۵-۲۳-۳-۲ وینیل تایل……………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
۵-۲۳-۳-۳ کف پوش……………………………………………………………………………………………. ۱۰۶
۵-۲۳-۳-۴ سنگ……………………………………………………………………………………………………..۱۰۶
۵-۲۳-۳-۵ آکوستیک………………………………………………………………………………………………۱۰۷
۵-۲۳-۳-۶ انتشار و تباهی صدا در تالار………………………………………………………………………..۱۰۸
۵-۲۳-۳-۷ راهکارهای طراحی…………………………………………………………………………………..۱۰۹
۵-۲۳-۳-۸ سازه فضای آکوستیک شده……………………………………………………………………….۱۰۹
فصل ششم : طرح معماری………………………………………………………………………………۱۱۱
۶-۱ کانسپت (ایده طراحی)………………………………………………………………………………………..۱۱۲
۶-۲ روند ایده اولیه طرح ………………………………………………………………………………………… ۱۱۳
۶-۳ طرح پیشنهادی………………………………………………………………………………………………… ۱۱۴
نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………..۱۱۸
فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………۱۱۹
پیوست یک…………………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
فهرست تصاویر
عنوان صفحه
تصویر ۳-۱ استانداردهای آموزشی………………………………………………………………………………..۱۹
تصویر ۳-۲ استانداردهای کلاس ها……………………………………………………………………………….۲۰
تصویر۳-۳ سقف آمفی تئاتر…………………………………………………………………………………………۲۵
تصویر ۳-۴ استانداردهای سالن اجتماعات……………………………………………………………………….۲۶
تصویر۳-۵ فاصله بین ردیف ها در سالن اجتماعات…………………………………………………………..۲۷
تصویر۳- ۶ تصویر پروژوکتور……………………………………………………………………………………. ۲۸
تصویر۳-۷کف سالن ها……………………………………………………………………………………………… ۲۹
تصویر۳-۸ انواع جای نشستن ……………………………………………………………………………………. ۳۰
تصویر۳-۹ استودیو طراحی…………………………………………………………………………………………. ۳۲
تصویر۳-۱۰ استاندارد کارگاه ها………………………………………………………………………………….. ۳۳
تصویر۳-۱۱ استاندارد انباری………………………………………………………………………………………..۳۴
تصویر۳-۱۲ استاندارد استودیوهای رسم فنی……………………………………………………………………۳۵
تصویر۳-۱۳ استانداردهای وسایل چاپ………………………………………………………………………….۳۶
تصویر۳-۱۴ ابعادقرارگیری کتب…………………………………………………………………………………..۳۷
تصویر۳-۱۵قفسه کتاب……………………………………………………………………………………………….۳۸
تصویر۳-۱۶قفسه کتاب……………………………………………………………………………………………….۳۹
تصویر۳-۱۷دسترسی های قفسه کتاب…………………………………………………………………………….۴۰
تصویر۳-۱۸ابعاد میزهای مطالعه…………………………………………………………………………………….۴۲
تصویر۳-۱۹ استاندارد وسایل سرویس های بهداشتی…………………………………………………………۴۳
تصویر۴- ۱ همسایگی های استان قم……………………………………………………………………………….۴۷
تصویر۴- ۲ نقشه مرزهای جغرافیایی و سیاسی استان قم………………………………………………………۴۸
تصویر۴- ۳ موقعیت استان قم در پهنه آب و هوایی کشور ………………………………………………….۵۴
عنوان صفحه
تصویر۴- ۴ موقعیت خورشید و تابش آفتاب در تابستان…………………………………………………….. ۵۵
تصویر۴- ۵ موقعیت و زاویه تابش خورشید در عرض جغرافیایی ۳۵ درجه شمال………………….. ۵۵
تصویر۴- ۶ خطوط همدما استان قم…………………………………………………………………………………۵۷
تصویر۴- ۷ خطوط هم بارش بلند مدت استان قم………………………………………………………………۵۹
تصویر۴- ۸ نمودار بلند مدت گلباد ایستگاه قم در سال های ۶۶ تا ۸۷ …………………………………. ۶۱
تصویر ۴-۹ دید اطراف سایت……………………………………………………………………………………….۶۵
تصویر ۴-۱۰دسترسی و موقعیت قرارگیری سایت عکس………………………………………………….. ۶۶
تصویر ۴-۱۱ آلودگی صوتی پیرامون سایت…………………………………………………………………….۶۷
تصویر ۴-۱۲ همسایگی های سایت پیشنهادی ………………………………………………………………….۶۸
تصویر ۴-۱۳ مسیر حرکت خورشید……………………………………………………………………………….۶۸
تصویر۴-۱۴ جهت وزش بادهای غالب…………………………………………………………………………. ۶۹
تصویر۴-۱۵ جهت شمال……………………………………………………………………………………………..۶۹
تصویر۴-۱۶ پلان دانشکده هنر های زیبا………………………………………………………………………….۷۱
تصویر۴-۱۷ تحلیل پلان دانشکده هنر های زیبا………………………………………………………………..۷۲
تصویر۴-۱۸ نقشه های هوایی دبیرستان دیاموند رنج………………………………………………………….۷۳
تصویر۴-۱۹ عکس های پرسپکتیو دبیرستان دیاموند رنج……………………………………………………۷۴
تصویر۴-۲۰ پلان دانشگاه کیس وسترن ریزرو…………………………………………………………………۷۵
تصویر۴-۲۱ عکس های پرسپکتیو دانشگاه کیس وسترن ریزرو…………………………………………. ۷۶
تصویر۶- ۱ روند کانسپت…………………………………………………………………………………………….۱۱۳
تصویر ۶-۲ طرح پیشنهادی……………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
تصویر۶-۳ طرح پیشنهادی………………………………………………………………………………………….۱۱۵
تصویر ۶-۴ طرح پیشنهادی…………………………………………………………………………………………۱۱۶
تصویر ۶-۵ طرح پیشنهادی…………………………………………………………………………………………۱۱۷
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۳-۱ تجهیزات میز کامپیوتر………………………………………………………………………………….۱۸
جدول ۳-۲ ابعاد صندلی ……………………………………………………………………………………………. ۱۸
جدول ۳-۳ سرانه………………………………………………………………………………………………………..۲۴
جدول ۴- ۱طول و عرض جغرافیایی استان قم……………………………………………………………………۴۸
جدول۴- ۲ جمعیت استان قم بر حسب سن………………………………………………………………………۴۹
جدول ۴- ۳ شیب استان قم…………………………………………………………………………………………….۵۶
جدول ۵-۱ برنامه فیزیکی پروژه……………………………………………………………………………………..۷۹
جدول۵-۲ حجم مواد جمعیت استفاده کننده و سیستم نگهداری آن در کتابخانه………………………۹۱
جدول ۵-۳ معیارهای متداول سرانه برای نگهداری مواد کتابخانه ای………………………………………۹۱
جدول۵-۴ معیارهای متداول سرانه برای فضاهای مطالعاتی…………………………………………………..۹۲
رساله های معماری



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

Test
error: ای پی شما ذخیره گردید !