no-img
فروشگاه معماری آرچ استور

دانلود رساله خانه موسیقی | رساله طراحی خانه موسیقی | فروشگاه معماری آرچ استور


فروشگاه معماری آرچ استور
مطالب ویژه
ads
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
دانلود رساله خانه موسیقی | رساله طراحی خانه موسیقی
doc
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶
6.4 مگابایت
160 صفحه
۲۷,۰۰۰ تومان
۲۷,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود رساله خانه موسیقی | رساله طراحی خانه موسیقی


دانلود رساله خانه موسیقی

چکیده
در خلال سال ها زندگی بشر ، او خواسته یا ناخواسته به دنبال مفاهیمی چون آرامش ، زیبایی و جاودانگی بوده است.ناخواستگی این معقوله از آن جهت است که خلقت انسان ناخواسته بوده و درون مایی ای به نام فطرت در او نهاده شده تا به کمک آن و رجوع به آن به اصل خویش و وجه الهی خویش بازگردد و در نهایت با خدای خود یکی شود.
در میان این عوالم و هنرها هنری که بیش از همه غیر مادی و آسمانی تر باقی مانده،همانا هنر موسیقی است.
دغدغه ی اصلی من در طراحی خانه موسیقی چگونگی تبدیل موسیقی به فرم و فضای موسیقی و فضای مادی است.یعنی تبدیل موسیقی به معماری،لزوم این کار ازین جهت است که به قول سقراط: هردوی آنها انسان را از شش جهت و سه بعد و بلکه چهار بعد(زمان)احاطه میکنند و هنرهای دیگر این خصیصه را دارا


دانلود رساله خانه موسیقی | رساله طراحی خانه موسیقی

شامل : منابع

 

۲۷,۰۰۰ تومان – خرید


رساله معماری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
• مقدمه ۱
• طرح مسئله ۳
• فصل اول
مطالعات شناخت پایه ای موسیقی ۱۲
بخش اول-موسیقی و تصویرهای انسانی ۱۳
بخش دوم-کلیاتی درباره ی موسیقی ۱۴
۲-۱-موسیقی ۱۴
۲-۲-نت ۱۴
۲-۳-کلید ۱۴
۲-۴-وزن ۱۵
بخش سوم-ارکان موسیقی ۱۵
۳-۱-ریتم ۱۵
۳-۲-ملودی ۱۵
۳-۳-هارمونی یا هماهنگی ۱۶
۳-۴-تمبر یا رنگ آمیزی ۱۶
بخش چهارم-فرم موسیقی ۱۶
بخش پنجم ۱۷
۵-۱-موسیقی آوازی کرال ۱۸
۵-۲-موسیقی اپرا ۱۸
۵-۳-موسیقی سمفونیک ۱۹
۵-۴-موسیقی ارکسترال کوچک ۱۹
۵-۵-موسیقی مجلسی ۲۰
۵-۶-موسیقی تک نوازی ۲۰
دانلود رساله خانه موسیقی
بخش ششم ۲۲
۶-۱-آوازهای مذهبی ۲۳
۶-۲-موسیقی فولکلوریک ایران ۲۳
۶-۳-موسیقی شهری ۲۳
۶-۴-موسیقی عرفانی ۲۴
۶-۵-گروه نوازی و همسرایی ۲۵
۶-۶-گروه نوازی و تک خوانی ۲۶
۶-۷-برنامه های ۱،۲ و ۳ نفره ۲۶
بخش هفتم-فیزیک صوت ۲۷
۷-۱-صوت ۲۷
۷-۲-ارتعاش ۲۷
۷-۳-موج ۲۸
۷-۴-سرعت صوت ۲۸
۷-۵-انکسار صوت ۲۸
۷-۶-تفرق صوت ۲۸
۷-۷-انعکاس صوت ۲۸
۷-۸-جذب صوت ۲۸
۷-۹-پژواک ۲۹
۷-۱۰-تداخل ۲۹
۷-۱۱-حدود شنوایی ۲۹
۷-۱۲-شدت صوت ۲۹
۷-۱۳-قوت صدا ۲۹
۷-۱۴-خستگی شنوایی ۲۹
۷-۱۵-پایداری حس ۲۹
۷-۱۶-تشدید ۲۹
۷-۱۷-محدوده ی اصوات ۲۹
۷-۱۸-فواصل موسیقی ۳۰
۷-۱۹-دینامیک و نوانس ۳۰
۷-۲۰-بلندی صدای پس آوا(واخنا) ۳۰
بخش هشتم-آکوستیک و موسیقی ۳۰
۸-۱-آکوستیک موسیقی ۳۰
۸-۱-۱-وضوح ۳۱
۸-۱-۲-صمیمیت ۳۲
۸-۱-۳-تمبر و زنگ صوت ۳۲
۸-۱-۴-بلندی،نوفه و گستره ی پویایی ۳۲
۸-۲-صفات ذهنی کیفیات آکوستیکی موسیقی ۳۴
۸-۲-۱-صمیمیت یا حضور ۳۴
۸-۲-۲-زنده بودن ۳۴
۸-۲-۳-گرمی ۳۵
۸-۲-۴-بلندی صدای مستقیم ۳۵
۸-۲-۵-بلندی صدای واخنا ۳۵
۸-۲-۶-وضوح یا روشنی ۳۶
۸-۲-۷-درخشندگی ۳۷
۸-۲-۸-پخشایی ۳۸
۸-۲-۹-تعادل ۳۹
۸-۲-۱۰-ترکیب ۳۹
۸-۲-۱۱-ترکیب ارکستر ۳۹
۸-۲-۱۲-حاضر جوابی ۴۰
۸-۲-۱۳-بافت ۴۰
۸-۲-۱۴-آزادی از اکو ۴۰
۸-۲-۱۵-ازادی از نوفه ۴۱
۸-۲-۱۶-طیف دینامیکی ۴۱
۸-۲-۱۷-کیفیت تنایی ۴۱
۸-۲-۱۸-یکنواختی ۴۲
دانلود رساله خانه موسیقی
• فصل دوم
معماری و موسیقی ۴۳
بخش اول-معماری در گستره های زمانی و مکانی ۴۴
بخش دوم-موسیقی در گستره های زمانی و مکانی ۴۵
بخش سوم-مقایسه ی معماری با انواع موسیقی ۴۶
بخش چهارم-وحدت گرایی ۴۷
بخش پنجم-سازماندهی فضا بر اساس الگوهای رایج ۴۸
بخش ششم-سلسله مراتب در کشف فضا ۴۹
بخش هفتم مکانی ۵۲
بخش هشتم-نسبت های هارمونیک در معماری و موسیقی ۵۳
بخش نهم-مبانی آفرینش کالبدی موسیقی و معماری ۵۵
۹-۱-جوهره ی کالبدی ۵۶
۹-۲-ابزارهای ارزیابی جوهره ی کالبدی ۵۷
بخش دهم-ویژگی های کمی جوهره ی کالبدی ۵۷
۱۰-۱-ارتفاع صوت و ابعاد علایم بصری ۵۸
۱۰-۲-شدت صوت و فاصله ی علایم بصری ۵۹
۱۰-۳-زمان دوام یا کشش ۶۰
بخش یازدهم-ویژگی های کیفی جوهره ۶۱
• فصل سوم
نمونه های مشابه ۶۲
تالا رهای موسیقی والت دیستی ۶۳
تالا ر سرود ناگااوکا ۶۶
تالا ر فیلارمونیک لوکزامبورگ ۶۹
شهر موسیقی رم ۷۱
تنریف ۷۳
مرکز موسیقیBBC 75
اپرای سیدنی ۷۷
مرکز موسیقیEthno 77
مرکز موسیقی سیاتل ۸۰
نتیجه گیری ۸۱
دانلود رساله خانه موسیقی
• فصل چهارم
بررسی سایت ۸۴
۴-۱- معرفی سایت ۸۵
۴-۲- چشم انداز ۸۵
۴-۳- همسایگی‌ها ۸۵
۴-۴- کاربری فعلی زمین ۸۵
۴-۵-اقلیم ۸۶
دانلود رساله خانه موسیقی
• فصل پنجم
برنامه ی فضایی ۱۰۵
بخش اول-حوزه ی اداری ۱۰۷
بخش دوم-حوزه ی آموزشی ۱۰۸
۲-۱-سالن تمرین ارکستر ۱۰۸
۲-۲-سالن های تمرین کر ۱۰۹
۲-۳-اتاق های تمرین ۱۱۰
۲-۴-کلاس پیانو ۱۱۰
۲-۵-کلاس های تئوری ۱۱۰
۲-۶-کارگاه تعمیر ساز و سازسازی ۱۱۱
بخش سوم-حوزه ی فرهنگی ۱۱۱
۳-۱-تسهیلات شنیدن ۱۱۱
۳-۲-کتابخانه ۱۱۲
۳-۲-۱-نورپردازی در کتابخانه ۱۱۳
۳-۲-۲-آکوستیک کتابخانه ۱۱۳
۳-۳-رستوران ۱۱۳
۳-۴-موزه ی موسیقی ۱۱۳
۳-۵-بخش اجرا ۱۱۵
۳-۵-۱-صحنه ۱۱۶
۳-۵-۲-آپرون ۱۱۶
۳-۵-۳-شبکه ۱۱۷
۳-۵-۴-توفال ها ۱۱۷
۳-۵-۵-پرده ی پشت صحنه ۱۱۸
۳-۵-۶-پوسته ۱۱۸
۳-۵-۷-درها ۱۱۸
۳-۵-۸-نورها ۱۱۹
۳-۵-۹-ارتفاع دهنده ها ۱۱۹
۳-۵-۱۰-داده های اصلی مربوط به صندلی ها ۱۱۹
۳-۵-۱۱-انواع چیدن ردیف ها ۱۱۹
۳-۵-۱۲-راهروهای بین صندلی ها ۱۲۰
۳-۵-۱۳-دید تماشاچیان ۱۲۰
۳-۵-۱۴-عمق سالن ۱۲۰
۳-۵-۱۵-مقطع سالن ۱۲۱
۳-۵-۱۶-نور ۱۲۲
۳-۵-۱۷-تقسیم سالن ها و ارتباط آنها ۱۲۳
۳-۵-۱۸-راحتی و ایمنی تماشاچیان ۱۲۳
۳-۵-۱۹-بلیط فروشی ۱۲۳
۳-۵-۲۰-سرسرا ۱۲۴
۳-۵-۲۱-سرویس بهداشتی ۱۲۵
۳-۵-۲۲-اشکال پلان ۱۲۶
۳-۵-۲۲-۱-فرم مستطیلی ۱۲۶
۳-۵-۲۲-۲-فرم بادبزنی ۱۲۶
۳-۵-۲۲-۳-تالارهای نعل اسبی ۱۲۶
۳-۵-۲۲-۴-فرم مدور ۱۲۶
۳-۵-۲۲-۵-فرم پلان نامنظم ۱۲۷
۳-۵-۲۲-۶-انتخاب فرم مناسب تالارهای موسیقی ۱۲۷
۳-۵-۲۳-نکات لازم در طراحی بستر ارکستر ۱۲۸
۳-۵-۲۴-مونومانتالیزم در تالار ۱۲۹
بخش چهارم-حوزه خدمات ۱۳۰
۴-۱-فضاهای کمکی انبار ۱۳۰
۴-۲-تسهیلات اضافی ۱۳۰
۴-۳-تاسیسات ۱۳۰
۴-۳-۱-برق ۱۳۰
۴-۳-۲-تهویه ی مطبوع ۱۳۱
۴-۳-۴-صحنه ۱۳۱
۴-۳-۵-سیستم آب پاش و ایمنی آتش سوزی ۱۳۱
بخش پنجم-ورودی مجموعه ۱۳۳
۵-۱-خارج مجموعه ۱۳۳
۵-۲-درهای به سمت هال ورودی ۱۳۳
۵-۳-پیش ورودی و هال ورودی… ۱۳۳
بخش ششم-خلاصه ۱۳۴
بخش هفتم –بررس مسائل معلولین در طرح ۱۴۱
• فصل ششم
برنامه‌فیزیکی ۱۴۶
• فصل هفتم
نقشه‌ها و مدارک نهایی ۱۵۳
• منابع و ماخذ ۱۶۷
رساله های معماری



ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

Test
error: ای پی شما ذخیره گردید !